19 Kasım 2013 Salı

Öğrenci Yalanları


KLASİK ÖĞRENCİ YALANLARI
a. Hocam geldim bulamadım,
b. Hocam çalışıyordum,
c. Hocam arkadaşlar bana söylemediler,
d. Hocam sizi aramaktan çekindim, sert görünüyorsunuz.
e. Bu seferlik affedin,
f. Ödev verdiğinizi duymadım, yeni öğrendim. Şimdi ödevimi alsam olmaz mı?

ELCEVAP
a. Ya fakültede yokumdur, ya da sen yoksundur. Ben varsam zaten kapım ardına açıktır. Sen yoksan zaten sorun budur.
b. Çalışmak güzeldir. Derslerine çalışmazsan bir ömür sadece amelelik yaparsın. Tercihin ders çalışmak olmalı, para bir şekilde kazanılır.
c. O zaman ya arkadaşlarını doğru seç, ya da okulda olacağın zamanı.
d. Beni her yerde bulabilirsiniz. Hz.Google'a "gökdayı" yaz, nasıl ulaşacağını görürsün veya bölüm sekreterliği veya fakülte sekreterliğinden isteyen herkes ulaşabiliyor. Bana ulaşamıyorsanız ya kapsama alanı dışında veya yanlış alanlarda fink atıyorsunuzdur.
e. Ben Tanrı değilim, affetmek sadece Allah'a mahsustur.
f. Derse gelseydiniz ödevi de duyardınız, nasıl hazırlanmanız gerektiğini de görürdünüz. Bu aşamayı geçtiğiniz için, ödev alma ve dönemsonu sınavına katılma hakkını kaybetmiş bulunuyorsunuz.

SONSÖZ; şu mübarek ayın hürmetine artık bunlardan vazgeçin. Sizin asli göreviniz öğrenciliktir. Başka mecralarda zaman kaybetmeyin. Üniversite ve özel tecrübelerim; artık bunları yemediğimi ve yemeyeceğimi bilmeniz lazım. Doğrudan gelip; "hocam ben hiçbir yalan söylemeyeceğim, benim hatam var yardımcı olun" deseydiniz daha doğru olurdu.

ÇÜNKÜ İSMAİL GÖKDAYI SADECE; YALANI VE YALAN SÖYLENMESİNİ SEVMEZ. BU KONUDA DA HİÇ TOLERANSI YOKTUR. HAYATTA EN NEFRET ETTİĞİ ŞEYDİR, YALAN SÖYLENMESİ.

MEVLANA'NIN DEDİĞİ GİBİ: " YA GÖRÜNDÜĞÜN GİBİ OL, YA OLDUĞUN GİBİ GÖRÜN". BU BÖYLE BİLİNE, NEZİH ÖĞRENCİLERİM ONA GÖRE TAVIR TAKINA.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder