11 Mart 2010 Perşembe

Sadece ipi biraz gevşetmek!

Şeytan, keyifli bir gününde gezmeye çıkmış. Dinlenmek için bir ağacın gölgesine uzanmış. Karşısında bir kadın inek sağıyormuş. İneğin buzağısı da sağılan süte iştahla bakıyormuş. Ancak, kazığa çok sağlam bağlı olduğu için, zorlamaları sonuçsuz kalıyormuş. Şeytan "şu buzağının ipini az gevşeteyim demiş" ve ipi gevşetmiş. OLANLARI SEYRETMEK İÇİN TEKRAR ÇINARIN GÖLGESİNE UZANMIŞ. Ne mi olmuş? Bakalım;
İpi zorlayıp çözen buzağı, hızla ineği emmeye koşmuş. Ancak süt kovasını devirmiş. Öfklenen kadın kürekle buzağıya vurmuş ve buzağı ölmüş. Yavrusunun öldüğünü gören inek, kadını bir boynuz darbesiyle kanlar içinda yere çarpıp, üzerinde tepinmeye başlamış. Bunu gören kadının kayınbabası, tüfeği kaptığı gibi ineği tek kurşunla öldürmüş ve yardım için gelinine doğru koşmaya başlamış. Silah sesiyle ahırdan çıkan kadının kocası, karısını yerde kanlar içinde, babasını da elinde tüfek ona doğru koşarken görünce,silahını çekip babasını öldürmüş. Son nefesini vermek üzere olan karısı kucağında "Şu ineğin yaptığına bak yiğidim, beni ne hale soktu, baban O o azgını öldürmese, parçalarımı bulacaktın" demiş. Hatasını anlayan adam "ben ne yaptım !" diyerek kafasına bir kurşun sıkmış. UZAKTAN OLANLARI SEYREDEN ŞEYTAN İSE "NE YAPTIM Kİ BEN, SADECE İPİ BİRAZ GEVŞETTİM O KADAR" DEMİŞ."
Gültekin Öztürk Abiye teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder